Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Студентка ННІ БМ виграла грант на навчання

Студентка ННІ БМ виграла грант на навчання у конкурсі «Мотивація нескорених 4.0: Осмислений маркетинг» у межах Всеукраїнського соціального проєкту «Scholarship в Україні».

Студентка ННІ бізнесу та менеджменту, здобувачка вищої освіти 3 курсу першого (бакалаврського) рівня спеціальності 051 Економіка Вікторія БОРИСЕНКО здобула 1 місце у Всеукраїнському соціальному проєкті Scholarship у межах конкурсу «Мотивація нескорених 4.0: Осмислений маркетинг» з теми “Креативність vs Аналітика: що важливіше у сучасному маркетингу”.

Конкурс організовано освітнім соціальним проєктом «Scholarship в Україні» з метою підтримки креативної молоді, розвитку стратегічного мислення й глибшого осмислення сучасних викликів у сфері маркетингу.

З умовами конкурсу можна ознайомитися за посиланням: https://prosmm.com.ua/konkurs.html

У своїй конкурсній роботі Вікторія дослідила, як поєднання креативності та аналітики допомагає створювати ефективні маркетингові кампанії в умовах сучасного ринку — як в освіті, так і в бізнесі. Її ідеї отримали високу оцінку експертного журі та здобули перемогу у фіналі серед учасників конкурсу.

За результатами конкурсу Вікторія отримала грант на навчання у розмірі 15 000 грн, що стало вагомою підтримкою на шляху до нових навчальних звершень.

Вікторія продовжує активно розвивати свій науковий напрямок і працює над міждисциплінарними темами. Попереду — нові дослідження, конкурси, конференції та впровадження ідей у реальні кейси.

Приємно відзначити, що до участі в конкурсі долучився Олег КОЗЛОВ, студент 2 курсу першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 Маркетинг. У своїй аналітичній роботі на тему «Креативність чи аналітика в маркетингу?» він підняв одне з ключових питань сучасної маркетингової науки. Його підхід поєднав теоретичне обґрунтування з актуальними прикладами, що свідчить про ґрунтовну підготовку та практичний досвід. Участь Олега продемонструвала важливість залучення здобувачів вищої освіти перших курсів до наукових досліджень.

Окрему подяку висловлюємо науковому керівнику к.е.н., завідувачці кафедри економіки і маркетингу Людмилі ГОРБАТЮК, яка здійснила якісне й професійне наукове супроводження конкурсних робіт.

Пишаємось здобутками наших студентів та їх наставницею! Бажаємо Вікторії та Олегу натхнення, амбітних цілей та яскравих перемог в новому навчальному році.

 

Контактна інформація:
Юлія Валуєва, керівник соціальної програми «Scholarship в Україні»
+38 (093) 495–34–10
grant@scholarship.in.ua

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2025