Відкрита лекція Гречишкіної І. А.
23.5.2025
Відбулася відкрита лекція викладача Гречишкіної І. А. на тему: «Форми організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти».
У межах удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти та обміну педагогічним досвідом 22 травня 2025 року з освітнього компоненту «Дошкільна педагогіка: інтегрований курс» спеціальності 012 «Дошкільна освіта» відбулася відкрита лекція викладача кафедри розвитку дитини раннього і дошкільного віку Гречишкіної Ірини Анатоліївни на тему: «Форми організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти».
Метою лекції було ознайомлення здобувачів вищої освіти з теоретичними засадами та практичними аспектами організації освітнього процесу в ЗДО.
У процесі заняття було детально розглянуто такі питання:
- характеристика основних форм організації освітньої діяльності в дошкільному закладі;
- розкриття сутності та педагогічного значення занять у сучасному ЗДО;
- класифікація видів і типів занять;
- сучасні вимоги до організації й проведення занять у ЗДО;
- роль вихователя як організатора пізнавальної та ігрової діяльності дітей дошкільного віку.
Особливу увагу було приділено інноваційним підходам до побудови заняття, інтеграції змісту освіти, забезпеченню емоційного комфорту дітей та створенню розвивального середовища.
Лекція була змістовною, структурованою, доповненою практичними прикладами з педагогічної діяльності, що сприяло активній взаємодії викладача зі здобувачами та стимулювало їх до обговорення реальних педагогічних ситуацій.
Здобувачі вищої освіти проявили високу зацікавленість у темі, брали участь в обговоренні, ставили запитання та висловлювали власне бачення щодо ефективної організації освітнього процесу в ЗДО.
Викладач Гречишкіна І. А. систематично займається науково-методичною діяльністю, керує студентськими науковими й практичними роботами, зокрема в межах підготовки до участі в університетських олімпіадах, конкурсах, педагогічних читаннях та конференціях.
Проведення таких відкритих лекцій сприяє поширенню педагогічного досвіду, підвищенню якості підготовки майбутніх вихователів, а також стимулює професійне зростання викладачів і здобувачів освіти.
Дякуємо за активну участь.
Кафедра розвитку дитини раннього і дошкільного віку


