День науки на кафедрі економіки і маркетингу ННІ БМ
28.4.2025
Більше 20 років у третю неділю травня в Україні відзначається День науки.
З цієї нагоди 23 квітня 2025 року на кафедрі економіки і маркетингу відбулася традиційна наукова подія, яка обʼєднала адміністрацію інституту, викладачів та здобувачів вищої освіти освітніх програм Економіка та Маркетинг.
Тематика доповідей здобувачів вищої освіти охоплювала широке коло питань. Результати своїх наукових досягнень презентували такі здобувачі:
- Куковякіна Вероніка, ЗВО ОП Маркетинг. Тема наукового дослідження: «Новітні технології в маркетингу: революція практичної діяльності».
- Даолатзай Вероніка ЗВО ОП Маркетинг. Тема доповіді: «Маркетинговий аналіз гіпермаркету краси Eva.ua».
- Борисенко Вікторія ЗВО ОП Економіка. Тема доповіді «Маркетинг та інфлюенс-маркетинг: тренди та створення довіри до трендів».
- Тумпаков Олег – ЗВО ОП Маркетинг. Тема доповіді «Digital marketing”.
- Пендюр Марʼяна ЗВО ОП Маркетинг. Тема доповіді: «Погода та маркетинг або як сезонність впливає на продажі товарів».
Родзинкою наукового заходу стала презентація кейсу від команди наших студентів,які ввійшли до фіналу освітньо-карʼєрного проєкту від громадської організації UGEN. Тема кейсу: «Аналіз та рекомендації щодо покращення SMM-стратегії компанії».
Усі доповідачі продемонстрували високий рівень підготовки,дослідницький підхід та актуальність кожної теми.


