Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

«Гумор на лекції польської мови як іноземної»

Міжкультурний досвід і педагогічні знахідки: участь викладачів кафедри фінансів, обліку та банківської справи у вебінарі «Гумор на лекції польської мови як іноземної».

Володіння іноземною мовою – це ключ до нових кар’єрних можливостей, що відкриває двері до міжнародного спілкування, обміну досвідом і співпраці з представниками різних культур. Окрім цього, знання мов тренує мозок: покращує пам’ять, увагу та розвиває аналітичне мислення. А ще – розширює горизонти подорожей, дозволяючи глибше занурюватися в літературу, кіно, новини та сучасні освітні методики.

Активно застосовують свої знання польської мови і викладачі кафедри фінансів, обліку та банківської справи Луганського національного університету імені Тараса Шевченка – професори Віктор Тринчук та Юрій Клапків, а також старший викладач Ірина Зелениця. Вони стали учасниками надзвичайно корисного вебінару «HUMOR NA LEKCJI JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO» на платформі «Polski i Kropka», що відкрив для них нові підходи до навчання та викладання. Посилання на запис: https://surl.li/xhguaf

Цей захід став чудовою нагодою для викладачів ознайомитись з новими підходами до навчання іноземних мов, які, без сумніву, можуть бути ефективно використані не тільки в контексті удосконалення польської мови, а й викладання фінансових дисциплін.

Участь викладачів кафедри фінансів, обліку та банківської справи у вебінарі «Гумор на лекції польської мови як іноземної» принесе значну користь як у професійному, так і в особистісному розвитку. Незважаючи на те, що фінансові дисципліни мають серйозний характер, використання гумору в освітньому процесі може значно підвищити ефективність навчання.

Варто наголосити на основних перевагах, які можна отримати від участі у такому вебінарі.

По-перше, гумор сприяє зниженню рівня стресу та напруги серед студентів, що особливо актуально для складних дисциплін, пов’язаних із фінансами, страхуванням, бухгалтерським обліком та банківською справою. Дружня атмосфера на заняттях підвищує зацікавленість студентів, полегшує засвоєння матеріалу і робить навчання більш інтерактивним.

По-друге, використання гумору може стати ефективним засобом для пояснення складних тем. Викладачі можуть застосовувати метафори, анекдоти чи комічні ситуації, які допоможуть студентам легше запам’ятати та зрозуміти матеріал. Наприклад, складні теорії можна пояснити за допомогою кумедних прикладів з реального життя або створити аналогії з популярними персонажами.

По-третє, вебінар дозволив ознайомитися з методами використання гумору у викладанні мови, які можуть бути адаптовані для фінансових дисциплін. Наприклад, у викладанні фінансової термінології можна використовувати комічні діалоги або ігрові методики, що покращать запам’ятовування термінів.

По-четверте, викладачі кафедри мали змогу вдосконалити свої педагогічні навички та навчитися ефективно використовувати гумор, не порушуючи академічної етики. Грамотне застосування жартів та веселих історій допоможе створити комфортне середовище для навчання і сприятиме продуктивному діалогу між викладачем і студентами.

По-п’яте, участь у вебінарі сприятиме підвищенню професійної компетентності викладачів та розвитку міжкультурної комунікації.

Зрештою, участь у такому заході сприяє загальному розвитку викладачів, допоможе урізноманітнити методику викладання та зробити навчальний процес більш захоплюючим. Гумор є універсальним інструментом, який дозволяє покращити взаємодію між викладачем і студентами, зробити лекції цікавішими та підвищити ефективність навчання.

Ми щиро вдячні пані Agnieszka Jasińska, ад’юнкту студії польської мови як іноземної в Інституті польської філології Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej, за надану можливість взяти участь у вебінарі та отримати цінні ідеї для подальшого вдосконалення наших методик викладання.

 

За інформацією кафедри фінансів та банківської справи

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2025