Участь ЗВО освітньої програми Маркетинг в гостьовій лекції «Маркетинг та брендинг міст і територій»
17.3.2025
17 березня здобувачі вищої освіти ОП Маркетинг Навчально-наукового інституту бізнесу і менеджменту, отримали унікальну можливість зануритися у світ маркетингу та брендингу територій.
Вони відвідали гостьову лекцію, організовану кафедрою фінансів, обліку та аналізу Інституту просторового планування та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» Іппт Львівська Політехніка. Спікером заходу став неперевершений Ігор Чава – визнаний експерт у сфері територіального маркетингу та розвитку громад, викладач Київської школи економіки, засновник Агенції територіальних ініціатив, автор успішних маркетингових стратегій для українських міст та ініціатор багатьох співпраць у сфері туризму. Його досвід та енергія зробили цю лекцію по-справжньому надихаючою. Учасники заходу почули з перших вуст про сучасні тенденції у сфері маркетингу міст та територій, а також про конкретні кейси реалізованих стратегій у Дрогобичі та Ворохті. Особливо вразила історія створення першого в Україні міжмуніципального комунального підприємства розвитку територій, що об’єднало Хотин, Кам’янець-Подільський, Стару Ушицю та Китайгород. Ігор Чава, як один із ініціаторів цього амбітного проєкту, поділився унікальними інсайтами та практичними рекомендаціями.
На прохання здобувачів, лектор порекомендував кілька ключових книг, які допоможуть краще зрозуміти суть маркетингу та брендингу:
Юлія Колесник – «Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів»;
Сет Годін – «Це маркетинг. Вас не побачити, доки ви не навчитеся бачити»; Саймон Бейлі, Енді Мілліґан – «Міфи про брендинг».
Висловлюємо щиро вдячність лектору Ігорю Чаві та ініціатору та модератору заходу Леву Клобі (кандидату економічних наук, доценту кафедри фінансів, обліку та аналізу Інституту просторового планування та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка») за неймовірно корисну, змістовну та захопливу лекцію.
Навчально-науковий інститут бізнесу і менеджменту


