Фіналісти освітньо-карʼєрного проєкту “Marketing Brand Academy”
6.3.2025
Студенти кафедри економіки та маркетингу 1-3 курсів успішно взяли участь в Marketing Brand Academy – освітньо- карʼєрному проєкті від студентської організації UGEN.
Основна мета заходу – розвиток компетенцій у сфері маркетингу та бренд-менеджменту.
Протягом 17-21 лютого 2025 року студенти:
- Досліджували сучасні маркетингові стратегії та тенденції.
- Вивчали методи бренд-менеджменту та цифрового маркетингу.
- Опановували навички маркетингових досліджень та аналізу даних.
- Брали участь у практичному кейс-чемпіонаті.
Команда називалася «Коти-мандрівники» у складі:
- Вероніки ДАОЛАТЗАЙ – студентки 3 курсу освітньої програми Маркетинг.
- Вікторії БОРИСЕНКО – студентки 2 курсу освітньої програми Економіка.
- Вероніки КУКОВЯКІНОЇ – студентки 1 курсу освітньої програми Маркетинг.
- Маріанни ПЕНДЮР – студентки 1 курсу освітньої програми Маркетинг.
- Олега КОЗЛОВА – студента 1 курсу освітньої програми Маркетинг.
Команда УВІЙШЛА ДО ФІНАЛУ змагання, продемонструвавши високий рівень підготовки та креативності у вирішенні маркетингових задач. Студенти отримали сертифікати фіналістів конкурсу.
Вітаємо наших здобувачів вищої освіти із досягненням та бажаємо подальших успіхів у професійній сфері!
Кафедра економіки і маркетингу ННІБМ


