Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Участь у Всеукраїнському науково-педагогічному підвищенні кваліфікації

Відділу маркетингу взяв участь Всеукраїнському науково-педагогічному підвищенні кваліфікації на тему «Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі».

У сучасному цифровому світі бренд закладу вищої освіти (ЗВО) відіграє ключову роль у його популяризації, залученні студентів та створенні позитивного іміджу. З метою обговорення ефективних стратегій розвитку бренду в цифровому просторі відбулося Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації на тему «Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі», у якій взяли участь керівник та провідні фахівці відділу маркетингу ЛНУ.

Учасники мали змогу прослухати три онлайн-лекції, що проходили на платформі ZOOM:

1.«Позиціювання і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти в цифровому середовищі» – обговорювалися сучасні підходи до формування іміджу університетів та їх конкурентоспроможності.

2.«Прозорість та інформаційна відкритість закладу вищої освіти» – акцент зроблено на важливості доступності інформації та довіри до освітнього закладу.

3.«Особливості налаштування таргетованої реклами у просуванні бренду закладу вищої освіти у соціальних мережах (практичний кейс)» – надано конкретні алгоритми налаштування ефективної реклами для популяризації ЗВО.

За підсумками підвищення кваліфікації кожен учасник отримав сертифікат та збірник тез науково-методичних доповідей у електронній формі.

Цей захід став важливим кроком у впровадженні новітніх технологій у маркетингову стратегію закладів вищої освіти та сприятиме їхньому розвитку у конкурентному освітньому середовищі.

 

Відділ маркетингу ЛНУ імені Тараса Шевченка

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2025