Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Участь у вебінарі

Викладачі кафедри фінансів, обліку та банківської справи взяли участь у вебінарі Ігри міські та музеальні в навчанні польської мови як іноземної.

Знання іноземної мови відкриває нові можливості для кар’єрного росту, дозволяючи спілкуватися з людьми з різних країн і культур; покращує когнітивні здібності, розвиваючи пам’ять, увагу та аналітичне мислення; Розширює горизонти для подорожей і дає змогу краще розуміти світ через літературу, кіно, новини, а також знайомитися з інноваційними методиками навчання. Активно використовують свої знання з польської мови й представники кафедри фінансів, обліку та банківської справи Луганського національного університету імені Тараса Шевченка професори Віктор Тринчук та Юрій Клапків, старший викладач Ірина Зелениця, які 28 листопада взяли активну участь у захоплюючому та надзвичайно корисному вебінарі «GRA MIEJSKA I GRA MUZEALNA W NAUCZNIU JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO» на платформі «Polski i Kropka» . https://www.youtube.com/watch?v=GqwkEYt9gi8

Цей захід став чудовою нагодою для нас ознайомитись з новими підходами до навчання іноземних мов, які, без сумніву, можуть бути ефективно використані не тільки в контексті мовного навчання, а й вивчення фінансових дисциплін.

Міські та музеальні ігри: не просто навчання, а справжня пригода! Вебінар зосередився на використанні міських та музеальних ігор у навчанні польської мови як іноземної, і він став яскравим прикладом того, як інноваційні підходи можуть змінити традиційний процес навчання. Теми, що розглядалися під час заходу, були дуже актуальні і практичні для нас як для викладачів, і надихнули на нові ідеї щодо того, як інтерактивні методи навчання можна використовувати в різних дисциплінах, зокрема: «Вступ до фаху», «Історія фінансової справи», «Гроші та кредит»,  «Банківська система», «Страхування» тощо.

Розвиток мовних та культурних компетенцій через гру: З самого початку ми дізналися, як за допомогою ігор можна не тільки розвивати мовні, але й культурні компетенції слухачів. Міські та музеальні ігри дозволяють студентам поглиблено пізнавати не лише мову, а й культуру країни, збагачуючи їхні знання, розвиваючи критичне мислення і покращуючи комунікативні навички. Це вражаюче, адже студенти стають не просто слухачами, а активними учасниками процесу навчання.

Використання ігор для розвитку автономії в навчанні: Ще одним важливим аспектом стало підвищення автономії здобувачів освіти у процесі навчання. Ігри сприяють тому, щоб студенти навчалися самостійно, беруть на себе відповідальність за свої результати, шукають варіанти вирішення поставлених завдань. Цей підхід дозволяє значно знизити залежність від викладача та дозволяє студентам стати більш ініціативними у власному навчанні.

Віртуальні екскурсії: Ми мали унікальну можливість здійснити віртуальні екскурсії центром Кракова, музеями міста, що стало чудовим доповненням до лекції та показало, як міські та музеальні ігри можуть бути використані для поглибленого вивчення історії, культури та мови.

Як ці методи можуть бути використані у фінансових дисциплінах? Ми впевнені, що міські та музеальні ігри можуть бути не менш корисними і для викладання фінансових дисциплін. Викладачі кафедри фінансів, обліку та банківської справи відразу зрозуміли, який величезний потенціал у цих іграх є для інтеграції фінансових концепцій у навчальний процес. Це надзвичайно важливо для формування фінансової грамотності у студентів, особливо в контексті банківської справи, страхування та грошового обігу.

Музеальні ігри для дослідження історії фінансів: Музеальні ігри можуть стати відмінним способом для викладання історії грошового обігу, банківської та страхової справи. Студенти можуть віртуально відвідати музеї, де зберігаються історичні монети, банкноти, страхові поліси, а також розглянути процеси створення та введення грошей в обіг. Це може бути надзвичайно корисним для вивчення таких тем, як еволюція фінансових інструментів, історія страхування, роль банківської справи в розвитку економіки країни.

Розвиток підприємницьких навичок через ігри: Іншим важливим аспектом є можливість застосування міських ігор для розвитку підприємницьких навичок серед студентів. Це може бути пов’язано з розробкою фінансових планів для стартапів або навіть проведенням реальних фінансових операцій в умовах обмежених ресурсів. Ігри дозволяють створити умови, де студент самостійно приймає рішення і несе відповідальність за свої дії.

Участь у вебінарі «Ігри міські та музеальні в навчанні польської мови як іноземної» стала не тільки пізнавальною подією, а й важливим кроком до розвитку нових підходів у викладанні фінансових дисциплін. Міські та музеальні ігри надають можливість інтегрувати інноваційні методи в навчальний процес, зробити його більш захоплюючим та ефективним. Ці методи навчання можуть стати важливим інструментом для розвитку фінансової грамотності студентів та формування практичних навичок, що допоможуть їм краще розуміти складні фінансові механізми і працювати з ними у реальному житті.

Ми вдячні пані Agnieszka Jasińska, ад’юнкту студії польської мови як іноземної в Інституті польської філології Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej за можливість долучитися до цього цікавого семінару і отримати нові ідеї для подальшого вдосконалення навчальних методик на нашій кафедрі.

 

За інформацією кафедри фінансів та банківської справи

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2025