Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Колективна робота у форматі Р2Р-взаємодії

У Навчально-науковому інституті педагогіки і психології проведено вебінар у форматі Р2Р-взаємодії зі здобувачами спеціальності 016.01 «Спеціальна освіта».

7 листопада 2024 року відповідно до  «Положення про організацію цифрового навчання в ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» (від 26.04.2024) зі здобувачами 3 курсу денної форми навчання спеціальності 016.01 «Спеціальна освіта» освітньої  програми «Спеціальна освіта. Логопедія» було проведено вебінар у форматі Peer-to-Peer-взаємодії з дисципліни «Основи патопсихології». P2P (Peer-to-Peer) – підхід до навчання, при якому здобувачі освіти співпрацюють між собою на рівних підставах, обмінюючись знаннями, досвідом і ресурсами. У цій моделі, де кожен учасник процесу є одночасно і викладачем, і здобувачем освіти, створюється сприятлива атмосфера для взаємного навчання й підтримки.

Запропонована цікава форма засвоєння здобувачами освіти нового матеріалу, актуальна тематика вебінару «Патологія пізнавальних процесів: уваги та пам’яті», інтерактивна форма проведення – все це викликало значний інтерес у слухачів курсу та спонукало до активної участі в занятті. У процесі Р2Р-взаємодії студенти закріпили знання про фізіологічні основи протікання процесів уваги та пам’яті; дізналися про основні види патології уваги та пам’яті; обговорили клінічні синдроми, в структурі яких можливі прояви патології зазначених пізнавальних процесів. Викладач дисципліни Сєромаха Наталія Євгенівна (кандидат психологічних наук, доцент кафедри спеціальної освіти) пропонувала  завдання, контролювала їх виконання здобувачами освіти; відповідала на запитання, що забезпечило  сприятливе освітнє середовище, зворотній зв’язок між студентами і викладачем.

 

За інформацією НН ІПП

 

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024