Продовження роботи
27.1.2024
Громадська приймальня НН ІТіТ з питань захисту прав споживачів продовжує свою роботу.
Відбулося чергове засідання Громадської приймальні НН ІТіТ з питань захисту прав споживачів в онлайн-режимі на платформі «Microsoft Teams», на якому було розглянуто та проаналізовано заяву, складену фахівцями ГО «Науково-дослідний центр «Незалежна експертиза», для допомоги споживачеві у вирішенні його проблеми.
Наталія Володимирівна Омельченко (професор кафедри товарознавства, торговельного підприємництва та експертизи товарів НН ІТіТ ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», Голова правління, головний експерт ГО «Науково-дослідний центр «Незалежна експертиза», к.т.н., професор):
- акцентувала увагу присутніх на застосуванні фахових компетентностей в контексті захисту прав споживачів;
- пояснила алгоритм вирішення конкретної ситуації з метою допомоги споживачеві, який придбав товар неналежної якості.
Засідання завершилося висловленою подякою споживача за надану йому допомогу.
Слідкуємо за подіями та результатами поточної роботи. Далі буде…
Звертайтесь по допомогу, якщо виникне потреба!!!
Долучайтесь до роботи Громадської приймальні НН ІТіТ з питань захисту прав споживачів. Запрошуємо всіх бажаючих, буде цікаво.
Спільний проєкт НН ІТіТ ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» та ГО «Науково-дослідний центр «Незалежна експертиза» – Громадська приймальня НН ІТіТ з питань захисту прав споживачів, започаткований 15 березня 2021 р. Детальніше за посиланням: https://luguniv.edu.ua/?p=68743