Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Громадська приймальня НН ІТіТ з питань захисту прав споживачів діє

Відбулося чергове засідання Громадської приймальні НН ІТіТ з питань захисту прав споживачів, шляхом відеоконференції у сервісі Google Meet.

Серед учасників були здобувачі вищої освіти І курсу магістратури НН ІТіТ освітньої програми «Товарознавство та експертиза в митній справі» та провідні фахівці ГО «Науково-дослідний центр «Незалежна експертиза».

На засіданні відбувся розгляд звернення про допомогу споживача, який придбав взуття чоловіче осіннє спортивне (згідно маркування) неналежної якості.

У процесі нетривалої експлуатації, в межах гарантійного терміну, у взутті проявився прихований виробничий дефект у вигляді наскрізного промокання у середину взуття. Це сталося, коли споживач повертався додому й потрапив під дощ, приблизно на 10-12 хвилин.

Було проведено детальний розгляд та аналіз ситуації, наданих споживачем взуття неналежної якості, пакування документів (розрахунковий, експлуатаційний, скарга споживача та отримана на неї відповідь торгівельного підприємства).

До обговорення ситуації у телефонному режимі долучився споживач та розповів про стан справ на момент обговорення.

Присутні отримали завдання розробити пропозиції щодо вирішення означеної ситуації: проконсультувати споживача стосовно його прав та подальших дій і підготувати заяву (звернення) до суб’єкта підприємницької діяльності для вирішення проблеми.

Слідкуємо за результатами проведеної роботи. Далі буде…

Долучайтесь до роботи Громадської приймальні НН ІТіТ з питань захисту прав споживачів. Запрошуємо всіх бажаючих, буде цікаво.

Спільний проєкт НН ІТіТ ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» та ГО «Науково-дослідний центр «Незалежна експертиза» – Громадська приймальня НН ІТіТ з питань захисту прав споживачів започаткований 15 березня 2021 р. Детальніше за посиланням: https://luguniv.edu.ua/?p=68743

 

Громадська приймальня НН ІТіТ

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024