Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Гостьова лекція «Дефект сервісу, знайти та знешкодити»

20.10.2023 р відбулась гостьова лекція Юлії Косенко, операційного директора RIBAS HOTELS, на тему: «Дефект сервісу, знайти та знешкодити».

Здобувачі спеціальностей «Туризм», «Туризм і рекреація» та «Готельно-ресторанна справа» та викладачі кафедри туризму, готельної і ресторанної справи мали можливість дізнатись про:

  • історію становлення групи RIBAS HOTELS,
  • особливості надання послуг розміщення в різних готелях групи RIBAS HOTELS,
  • сервіс, чинники, які впливають на сервіс,
  • дефекти сервісу та можливості уникнення та усунення дефектів,
  • стандарти обслуговування та підготовленість персоналу до роботи з гостями,
  •  що таке гостинність і навіщо навчатися новітнім технологіям надання сервісу.

Спікерка поділилась власним досвідом професійного зростання. 

Вкотре маємо переконання в тому, що здобувачі освіти мають зустрічатися, спілкуватися з практиками, переймати їх професійний досвід, знайомитися з прикладами успішної кар’єри!

Дякуємо колегам національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» за запрошення долучитись до зустрічі.

 

За інформацією кафедри туризму, готельної і ресторанної справи

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024