Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

День маркетолога у коледжах

25 жовтня з нагоди Дня маркетолога України відділ маркетингу ЛНУ імені Тараса Шевченка провів урок на тему «Поняття МАРКЕТИНГ» зі студентами відокремлених структурних підрозділів Старобільського фахового коледжу та Фахового коледжу ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”.

Підготувала тематичну маркетингову лекцію і вела урок провідний фахівець відділу маркетингу І категорії Тетяна Дем’янчук, яка на початку зустрічі представила своїх колег – керівника відділу Ларису Кочуру і провідного фахівця  Дениса Погребняка та гостю Тамару Олексіївну Бірюкову – редактора обласного рекламно-інформаційного видання «Вісник LIVE». З цією газетою університет співпрацює давно. Видання майже кожного тижня висвітлює масштабні, значущі і свіжі новини, заходи наших підрозділів і всього освітнього закладу в цілому,  популяризує Луганський національний університет імені Тараса Шевченка.

Тетяна Дем’янчук розпочала урок з загального поняття про маркетинг і наголосила студентам, що маркетинг – це процес дій в комплексі, а не щось одне, це спеціальність майбутнього, тому що навіть для мінімуму успіху потрібно максимум маркетингу. Орієнтаційна лекція була інформативною, мотивованою, стимулюючою, розвиваючою з цікавими завданнями і запитаннями в ході її проведення, щоб ознайомити і збудити інтерес здобувачів освіти до теми, що з успіхом вдалося зробити Тетяні Михайлівні. Також спільно обговорювався інтернет-маркетинг, який в нашому сучасному світі виявився найбільш актуальним і найефективнішим в просуванні маркетингових послуг.

Керівник відділу маркетингу Лариса Віталіївна Кочура презентувала до перегляду відео «Маркетинг освітніх послуг», як приклад маркетингу, а також озвучила і проаналізувала результати опитування здобувачів освіти, які вступили на навчання у 2022 і 2023 роках для порівняння. Студенти змогли побачити, як виглядає маркетингове опитування в обробленому професійному вигляді.

Провідний фахівець Денис Погребняк провів зі студентами коледжів цікаві маркетингові розважальні задачі, в ході яких вони ненадовго відчули себе справжніми маркетологами.

Редактор обласного рекламно-інформаційного видання «Вісник LIVE» Тамара Бірюкова подарувала всім присутнім по екземпляру свіжого випуску газети, поділилася зі студентами маркетинговою політикою та цікавими фактами по темі. Також Тамара Олексіївна провела невеличке анкетування, в якому запитувала, що більше полюбляє читати молодь і які матеріали для дітей є найбільш цікавішими. Так як газета і її працівники йдуть в ногу с часом, то пані Тамара розповіла про нововведення – електронну підписку газети і роз’яснила присутнім, як це діє.

Під кінець надзвичайно цікавого тематично-розважального уроку Тетяна Дем’янчук запропонувала студентам співпрацю з відділом маркетингу і  пояснила, де можна знайти всю потрібну інформацію про відділ та його контакти для співпраці, а саме для надання і обговорення нових пропозицій, ідей тощо від креативних здобувачів освіти.

Також всі присутні студенти отримали від маркетингового відділу подарунки, а найактивніші ще й сувенірні магніти з гербом та логотипом Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Вдячні першокурсники пригостили натомість фахівців солодощами.

Команда відділу маркетингу і гостя побажали студентам добре навчатися, щоб отриманні знання стали у пригоді на шляху до їх життєвого успіху, до омріяної мети.

 

Відділ маркетингу ЛНУ імені Тараса Шевченка

© Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007-2024